niedziela, 8 stycznia 2017

WAŻNE.


Ciekawe, czy ktoś tu jeszcze czasem zagląda zobaczyć, czy się przebudziłam z bardzo długiego snu pisarskiego. Minęły 3 lata. Przez ten czas naprawdę wiele się zmieniło. Zajęłam się wieloma innymi działalnościami w internecie, m.in. założyłam prężnie rozwijającego się bloga modowego, zaczęłam projektować własne ubrania, publikować prace artystyczne... To opowiadanie po prostu poszło w odstawkę, zważając na to, że poza tym chodzę jeszcze do szkoły. Wczoraj jakoś miałam humor przypomnieć sobie adres do opowiadania i to przeczytać 'żeby się pośmiać ze mnie jako12-latki'. Warto dodać, że pisanie mnie nie opuściło - zaczęłam pisać parę fanfictions na wattpadzie.

Przeczytałam wszystko i wpadłam w niemały zawód. Owszem, niektóre dialogi i stwierdzenia bardzo  mnie śmieszą, ale fabuła jest naprawdę niesamowita... Większość z Was nawet nie wie o tym, że ta opowieść jest praktycznie już zakończona i powstały aż 3 części historii Klaudii. Tyle że w formie papierowej i widzieli to moi znajomi, nie polski internet. Myślałam nad tym cały dzisiejszy dzień i stwierdziłam ze dokończenie dla Was tego

MA SENS,

dlatego pytam was, co sądzilibyście o tym. żebym zrobiła remake mojego opowiadania. Przeniosłabym to na Wattpada, bo tam piszę moje pozostałe historie.

Treść zostałaby przeredagowana, dialogi zmienione, postacie i wątki udoskonalone. Generalnie, ulepszone dla potrzeb czytelników.

To tyle ode mnie, pozdrawiam.

Jeżeli turaj jesteś, daj swój znak w komentarzu. Będę naprawdę szczęśliwa :')

2 komentarze:

  1. NARESZCIE! Zastanawiam się już kolejny rok, czy kiedykolwiek wrócisz :( remake jest świetnym pomysłem, muszę wiedzieć co będzie dalej! Weny kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł. Kiedy to dokończysz?Opowiadanie jest super. Jak się nazywaaz na wattpadzie?Proszę, odpisz

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, przedstawiajcie swoje opinie! ;)